Reise

The Color Magic experience

25.07.2015, 16:23
♥ The Show Lounge: Det var to forskjellige musikalske show på cruiset, et på vei til Kiel og et tilbake til Oslo. Jeg ble faktisk overrasket over hvor dyktige alle opptrederne var. Alle hadde lang erfaring innen sang og teater og det viste de tydelig på scenen. Showene var godt gjennomførte når det kom til både musikk, sang, dans og kostymer, og underholdene for både barn og voksne. Vi bestemte oss for å se på begge showene, og det var like gøy begge gangene! Selv om det var de ...

Hjemme fra Cruise!

24.07.2015, 20:23
Hei alle sammen! Som dere kan se ut i fra overskriften er jeg nå hjemme etter et par dager på cruise. Vi kom hjem i natt og har hatt en sinnsykt bra tur! Det var masse kjekt å finne på på båten og vi hadde så og si fullt program fra vi gikk på til vi gikk av. Tenkte å lage et mer innholdsrikt innlegg om hva vi har gjort på båten senere! Ellers har jeg for det meste bare ligget på sofaen i dag. Har fått litt hodeverk etter at vi kom hjem, så skal nok bare prøve å slappe av resten av dagen. Ti...

Klar for kjærestetur!

20.07.2015, 13:13
Wihuu! I dag reiser vi! Vi skal først overnatte en natt i Oslo før vi resier avgårde på cruiset til Kiel. Jeg kommer ikke til å blogge mens jeg er på tur, men vurderer å kanskje ha noen forhåndslagde innlegg klar som blir publiserte over de neste dagene. Ja, blir nok sånn. Skal uansett ha med meg kamera og ta masse bilder som jeg skal legge ut på bloggen når jeg kommer hjem :-) Det skal visstnok være masse gøy å finne på på cruiset, så tror nok dette kommer til å bli en kjempe kjekk tur! Jeg...

Turen til Tyrkia

18.07.2015, 19:05
Da tenkte jeg at jeg endelig skulle skrive litt om oppholdet vårt i Tyrkia! Har jo skrevet om amfiteateret fra før, men tenkte å prøve å samle resten i et og samme innlegg nå. Jeg reiste sammen med søsteren min Serine, og vi bodde på et hotell kalt "Park Side Hotel" lokalisert i byen Side. Hotellet var helt ok, men kke noe mer enn det. Ville nok ikke valgt det samme hotellet om jeg noen gang skulle reist ned dit igjen, men for prisen turen kostet så var det egentlig ganske greit. Ellers var ...

Det antikke teateret i Side

14.07.2015, 22:24
I løpet av oppholdet vårs i Tyrkia bestemte jeg og søsteren min oss for å gjøre litt sight-seeing. For meg blir ikke oppholdet komplett uten at jeg opplever litt av kulturen eller historien til det stedet jeg reiser til. Vi søkte litt på nett og fant ut at "Det antikke teateret" i gamlebyen var et av stedene vi burde oppsøke. Vi bodde ikke lengre enn 10 minutt med taxi fra gamlebyen så en dag bestemte vi oss for å ta turen bort for å se. Det koset 15 tyrkiske lire å komme inn, som vil si 45 n...

Update

06.07.2015, 11:22
Det var ikke så bra nett på hotell som vi opprinnelig trodde. Klarer for eksempel kun legge ut snaps men ikke åpne dem jeg har mottatt. Maccen vil ikke åpne en eneste nettside så jeg har egentlig gitt opp blogging her nede. For øyeblikket sitter jeg og serine på den private stranda som hører til hotellet. Her var det mye bedre nett enn på hotellet, så tenkte bare å komme med en liten oppdatering :-) været er helt fantastisk, vi har ikke sett en eneste sky på himmelen! Hotellet er helt ok, mat...

Klar for avreise!

03.07.2015, 13:45
Nå er jeg så og si ferdig med pakkinga, og om ikke så mange flere timer setter vi kursen mot flyplassen! Har vært ganske kvalm i dag, så får håpe at jeg ikke spyr noe i løpet av reisen, haha.. Uansett, så gleder jeg meg helt sykt! Skal bli godt å komme seg litt bort. Flyet vårs går rundt 20.30 og vi skal være fremme der nede 01.30. Er veldig usikker på om jeg skal ta med meg maccen for å kunne blogge skikkelig der nede, derfor lurer jeg på om dere virkelig har lyst at jeg skal gjøre det? Har...

Forberedelser

30.06.2015, 22:51
I går var en travel men produktiv dag. Jeg og søsteren min var ute hele dagen for å ordne ting klar til fredag når vi skal reise til Tyrkia. Vi var først på helsestasjonen hvor Serine skulle ta vaksine. Hun endte opp med å svime av og var borte i rundt 5 sekunder! Det var sykt ekkelt, og jeg forstod ikke helt at det var serriøst før hun lo på gulvet og helsesøster klappet henne raskt på kinnet. Det værste er at jeg ofte kan begynne å le når jeg sitter i en sånn situasjon, så der satt jeg og l...

Sydentur bestilt!

26.06.2015, 19:47
I dag har jeg og søsteren min vært så utrolig heldige å fått sydentur spandert av verdens beste mor! ♥ ♥ ♥ Vi har vært helt i skyene i hele dag begge to!! Vi skal reise bare meg og søsteren min til Side i Tyrkia, allerede neste fredag :-D Vi skal bo på et fint hotell med "All inclusive", som ligger litt over en km fra byen og stranda. Hotellet har også gratis wifi, så jeg vurderer å ta med maccen slik at jeg kan få blogget mens jeg er der nede! Noen som kunne tenkt seg det? ...