Reise

Hvordan det EGENTLIG var reise til syden som gravid

18.06.2018, 18:00
N har vi vrt hjemme i ca. tre dager allerede, og det kjennes godt. Det er rart hvor sliten man kan bli av reise p ferie, eller hva? Kanskje ikke, kanskje det bare er vi foreldre som fler det snn? Bde jeg og Kai var nesten overlykkelige da vi endelig kom hjem til vr egen leilighet, vr egen seng, til norsk mat, ja, det var rett og slett bare helt herlig. Jeg kan ikke huske sist gang jeg var s glad for vre hjemme, s jeg trengte nok komme meg ut litt, def...

I sommer reiser vi til...

01.03.2018, 14:24
Omg dere! Jeg er s syyykt stoka. 😍For litt siden bestilte vi oss en sydentur til... trommevirvel.... Rhodos (!!!). Jeg kan nesten ikke vente! Det skal bli s godt f komme seg ned til sol og varme og ikke minst f koblet skikkelig av et par mneder fr babyen kommer. Ingen av oss har noen gang vrt p Rhodos, s dette tror jeg kan bli skikkelig gy - jeg elsker reise til nye plasser! Jeg gleder meg ogs veldig til f tatt med Liam til et nytt sted - det...

I morgen reiser jeg til...

25.01.2018, 15:55
// sponset tur og opphold i samarbeid med babybjorn (yay)  .... London! For et par mneder siden datt det plutselig inn en e-post i mailboksen min hvor det stod om jeg hadde lyst til vre med p et event i London sammen med babybjrn! Jeg ble skikkelig stoket og takket fort ja, selvflgelig etter ha forsikret meg om at hele greia var legit liksom, noe som er veldig viktig! :-) Dette er den frste turen jeg noen gang har ftt sponset, s det er definitivt noe jeg er ...

The Color Magic experience

25.07.2015, 16:23
♥ The Show Lounge: Det var to forskjellige musikalske show p cruiset, et p vei til Kiel og et tilbake til Oslo. Jeg ble faktisk overrasket over hvor dyktige alle opptrederne var. Alle hadde lang erfaring innen sang og teater og det viste de tydelig p scenen. Showene var godt gjennomfrte nr det kom til bde musikk, sang, dans og kostymer, og underholdene for bde barn og voksne. Vi bestemte oss for se p begge showene, og det var like gy begge gangene! Selv om det var de ...

Hjemme fra Cruise!

24.07.2015, 20:23
Hei alle sammen! Som dere kan se ut i fra overskriften er jeg n hjemme etter et par dager p cruise. Vi kom hjem i natt og har hatt en sinnsykt bra tur! Det var masse kjekt finne p p bten og vi hadde s og si fullt program fra vi gikk p til vi gikk av. Tenkte lage et mer innholdsrikt innlegg om hva vi har gjort p bten senere! Ellers har jeg for det meste bare ligget p sofaen i dag. Har ftt litt hodeverk etter at vi kom hjem, s skal nok bare prve slappe av resten av dagen. Ti...

Klar for kjrestetur!

20.07.2015, 13:13
Wihuu! I dag reiser vi! Vi skal frst overnatte en natt i Oslo fr vi resier avgrde p cruiset til Kiel. Jeg kommer ikke til blogge mens jeg er p tur, men vurderer kanskje ha noen forhndslagde innlegg klar som blir publiserte over de neste dagene. Ja, blir nok snn. Skal uansett ha med meg kamera og ta masse bilder som jeg skal legge ut p bloggen nr jeg kommer hjem :-) Det skal visstnok vre masse gy finne p p cruiset, s tror nok dette kommer til bli en kjempe kjekk tur! Jeg...

Turen til Tyrkia

18.07.2015, 19:05
Da tenkte jeg at jeg endelig skulle skrive litt om oppholdet vrt i Tyrkia! Har jo skrevet om amfiteateret fra fr, men tenkte prve samle resten i et og samme innlegg n. Jeg reiste sammen med ssteren min Serine, og vi bodde p et hotell kalt "Park Side Hotel" lokalisert i byen Side. Hotellet var helt ok, men kke noe mer enn det. Ville nok ikke valgt det samme hotellet om jeg noen gang skulle reist ned dit igjen, men for prisen turen kostet s var det egentlig ganske greit. Ellers var ...

Det antikke teateret i Side

14.07.2015, 22:24
I lpet av oppholdet vrs i Tyrkia bestemte jeg og ssteren min oss for gjre litt sight-seeing. For meg blir ikke oppholdet komplett uten at jeg opplever litt av kulturen eller historien til det stedet jeg reiser til. Vi skte litt p nett og fant ut at "Det antikke teateret" i gamlebyen var et av stedene vi burde oppske. Vi bodde ikke lengre enn 10 minutt med taxi fra gamlebyen s en dag bestemte vi oss for ta turen bort for se. Det koset 15 tyrkiske lire komme inn, som vil si 45 n...

Update

06.07.2015, 11:22
Det var ikke s bra nett p hotell som vi opprinnelig trodde. Klarer for eksempel kun legge ut snaps men ikke pne dem jeg har mottatt. Maccen vil ikke pne en eneste nettside s jeg har egentlig gitt opp blogging her nede. For yeblikket sitter jeg og serine p den private stranda som hrer til hotellet. Her var det mye bedre nett enn p hotellet, s tenkte bare komme med en liten oppdatering :-) vret er helt fantastisk, vi har ikke sett en eneste sky p himmelen! Hotellet er helt ok, mat...

Klar for avreise!

03.07.2015, 13:45
N er jeg s og si ferdig med pakkinga, og om ikke s mange flere timer setter vi kursen mot flyplassen! Har vrt ganske kvalm i dag, s fr hpe at jeg ikke spyr noe i lpet av reisen, haha.. Uansett, s gleder jeg meg helt sykt! Skal bli godt komme seg litt bort. Flyet vrs gr rundt 20.30 og vi skal vre fremme der nede 01.30. Er veldig usikker p om jeg skal ta med meg maccen for kunne blogge skikkelig der nede, derfor lurer jeg p om dere virkelig har lyst at jeg skal gjre det? Har...

Forberedelser

30.06.2015, 22:51
I gr var en travel men produktiv dag. Jeg og ssteren min var ute hele dagen for ordne ting klar til fredag nr vi skal reise til Tyrkia. Vi var frst p helsestasjonen hvor Serine skulle ta vaksine. Hun endte opp med svime av og var borte i rundt 5 sekunder! Det var sykt ekkelt, og jeg forstod ikke helt at det var serrist fr hun lo p gulvet og helsesster klappet henne raskt p kinnet. Det vrste er at jeg ofte kan begynne le nr jeg sitter i en snn situasjon, s der satt jeg og l...

Sydentur bestilt!

26.06.2015, 19:47
I dag har jeg og ssteren min vrt s utrolig heldige ftt sydentur spandert av verdens beste mor! ♥ ♥ ♥ Vi har vrt helt i skyene i hele dag begge to!! Vi skal reise bare meg og ssteren min til Side i Tyrkia, allerede neste fredag :-D Vi skal bo p et fint hotell med "All inclusive", som ligger litt over en km fra byen og stranda. Hotellet har ogs gratis wifi, s jeg vurderer ta med maccen slik at jeg kan f blogget mens jeg er der nede! Noen som kunne tenkt seg det? ...