juli 2015

Se hvor stor hun har blitt!

30.07.2015, 19:34
La plutselig merke til at jeg ikke hadde skrevet noe mer om kattungen som vi tok inn for rundt om en måned siden, så tenkte å lage et lite innlegg om henne nå! Kattungen har nå fått navnet Lucy og har kommet seg såå masse siden sist. Hun har nå en normal vekt, spiser bra og leker akkurat like masse som en normal kattunge ville gjort! Hun blir mer selvsikker for hver dag som går og tørr nå endelig å leke med oss i nærheten, noe som aldri hadde skjedd i begynnelsen. Det er nå denne siste uken ...

Gravid oppdatering - uke 16

30.07.2015, 14:32
♥ På vei: 15 + 3 ♥ Trimester: 2. trimester. ♥ Termin: 21. januar 2016. ♥ Neste kontroll: Ultralyd i august. ♥ Kjønn: Vet ikke helt sikkert enda. ♥ Navn: Har bestemt oss for guttenavn men er enda usikre på jentenavn ♥ Utålmodig: Var mer utålmodig i begynnelsen, nå har jeg vell egentlig vendt meg mer til tanken og prøver bare å nyte tiden som gravid :-) ♥ innkjøp: Veldig lite. Vi vil ikke kjøpe så masse før vi er sikre på hvilket kjønn det...

Lately on snapchat

29.07.2015, 19:59
Jeg føler selv at jeg er ganske aktiv på snapchat egentlig.. (eller kanskje ikke)... men da jeg skulle lage en kollasj til dette innlegget fant jeg ikke mer enn seks bilder lagret på kamerarullen og som faller inn under kategorien "lately". Ble derfor ikke så mange bilder til dere, men har dere lyst å følge meg er det bare å legge meg til på "annelinstan". Akkurat nå sitter jeg barnevakt for to av mine kjære søskenbarn ♥ I dag har jeg vært ute mesteparten av dagen og fått unnagjort en ...

New shoes

28.07.2015, 19:47
Nå var det mildt sagt på tide at jeg fikk meg noen nye hverdagssko. Jeg kødder serriøst ikke når jeg sier at jeg kun kjøper et par hverdagsko i året! Dette er noe jeg definitivt må bli flinkere til. Er ganske viktig med gode sko, og ikke minst når jeg snart skal begynne som frisørlærling. Gikk derfor til innkjøp av disse Reebok skoene da jeg var i Oslo. Har hørt veldig mye bra om dem og de skal visstnok være veldig gode! Blir spennende å se om de lever opp til forventningene :-) Håper dere a...

Svar på spørsmålsrunden!

28.07.2015, 14:54
Hva gleder du deg mest til når babyen er født? - Åh, er sååå mye jeg gleder meg til! Det første jeg gleder meg til er å endelig få holde den lille etter å ha båret på ham/henne i så mange måneder ♥ Så gleder jeg meg til å se hvordan han/hun ser ut! Dette går jeg rundt og lurer på hele tiden, og jeg og Kai funderer begge ofte på hvem av oss babyen kommer til å ligne mest på. Jeg gleder meg også til å bli mor, oppdra barnet sammen med Kai og på ordentlig starte en liten familie ♥ De...

En morsom strandtur

27.07.2015, 16:13
Det som skulle blitt en avslappende strandtur ble i dag til det tvert motsatte.. Moren min ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg ville være med å lufte hundene på stranda, noe jeg syntes hørtes ut som en god idè. Hun passer på hunden til søsteren min denne uken, og en strandtur har jo både vi og hundene godt av. Men, hunden til søsteren min har løpetid nå, og ettersom hunden min Bentley er en hannhund, slo selvfølgelig innstinktene hans ut til det fulleste. Det ble en hel del løpi...

The Color Magic experience

25.07.2015, 16:23
♥ The Show Lounge: Det var to forskjellige musikalske show på cruiset, et på vei til Kiel og et tilbake til Oslo. Jeg ble faktisk overrasket over hvor dyktige alle opptrederne var. Alle hadde lang erfaring innen sang og teater og det viste de tydelig på scenen. Showene var godt gjennomførte når det kom til både musikk, sang, dans og kostymer, og underholdene for både barn og voksne. Vi bestemte oss for å se på begge showene, og det var like gøy begge gangene! Selv om det var de ...

Hjemme fra Cruise!

24.07.2015, 20:23
Hei alle sammen! Som dere kan se ut i fra overskriften er jeg nå hjemme etter et par dager på cruise. Vi kom hjem i natt og har hatt en sinnsykt bra tur! Det var masse kjekt å finne på på båten og vi hadde så og si fullt program fra vi gikk på til vi gikk av. Tenkte å lage et mer innholdsrikt innlegg om hva vi har gjort på båten senere! Ellers har jeg for det meste bare ligget på sofaen i dag. Har fått litt hodeverk etter at vi kom hjem, så skal nok bare prøve å slappe av resten av dagen. Ti...

Spørsmålsrunde

22.07.2015, 16:00
Nå som jeg er på ferie tenkte jeg at det kanskje kunne vært gøy å kjøre i gang en spørsmålsrunde her på bloggen. Da kan dere få god tid til å tenke ut hva dere lurer på så skal jeg svare etter at jeg har komt hjem :-) Er det noe du lurer på? :-)

Serie anbefaling - Devious Maids

21.07.2015, 16:00
//Forhåndsskrevet innlegg// Denne serien kom jeg først over da den ble sendt på tv-kanalen fem. Serien handler kort fortalt om 5 latinamerikanske kvinner, som jobber som vaskekoner i Beverly Hills. Da venninnen deres blir drept, prøver de å finne ut hvem som står bak mordet. Serien er veldig spennende, jeg liker godt karakterene og plottet er bra. Kai liker også serien veldig godt, så dette er en serie dere kan se sammen med kjærestene deres! Jeg har sett de to første sesongene, men tro...

Klar for kjærestetur!

20.07.2015, 13:13
Wihuu! I dag reiser vi! Vi skal først overnatte en natt i Oslo før vi resier avgårde på cruiset til Kiel. Jeg kommer ikke til å blogge mens jeg er på tur, men vurderer å kanskje ha noen forhåndslagde innlegg klar som blir publiserte over de neste dagene. Ja, blir nok sånn. Skal uansett ha med meg kamera og ta masse bilder som jeg skal legge ut på bloggen når jeg kommer hjem :-) Det skal visstnok være masse gøy å finne på på cruiset, så tror nok dette kommer til å bli en kjempe kjekk tur! Jeg...

10 ting jeg setter pris på

19.07.2015, 21:52
1. Venner og familie. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg alltid kan stole på at familien og vennene mine er der for meg om jeg har det vanskelig. De kommer alltid med gode råd og bryr seg genuint om meg. Kjæresten min klarer å lese meg som en åpen bok, og han vet nesten før meg selv om det er noe galt. Han har helt siden vi ble sammen fått meg til å snakke om problemene mine i stedet for å gå og holde dem inne, som alltid får meg til å føle meg bedre. Føler meg aldri tryggere enn når jeg er...

Turen til Tyrkia

18.07.2015, 19:05
Da tenkte jeg at jeg endelig skulle skrive litt om oppholdet vårt i Tyrkia! Har jo skrevet om amfiteateret fra før, men tenkte å prøve å samle resten i et og samme innlegg nå. Jeg reiste sammen med søsteren min Serine, og vi bodde på et hotell kalt "Park Side Hotel" lokalisert i byen Side. Hotellet var helt ok, men kke noe mer enn det. Ville nok ikke valgt det samme hotellet om jeg noen gang skulle reist ned dit igjen, men for prisen turen kostet så var det egentlig ganske greit. Ellers var ...

Organization...

17.07.2015, 00:07
Nå er maccen min totalt fullstappet! Noe som betyr at jeg må gå gjennom bildene mine å slette en hel del, haha. Det får uansett stå på morgendagens gjøreliste. Nå står senga for tur for denne trøtte frøkna her! Har brukt så og si hele kvelden på og gjøre litt om på bloggdesignet. Krever en del tid når en ikke har noen som helst opplæring i html og css uten om det en har lært selv. Er ikke alt jeg får til, men jeg klarer heldigvis å gjøre småendringer som skrifttyper og lignende. Dere ser vell...

Gutt eller jente? IT`S A....

16.07.2015, 19:06
Foreløpig så har jordmor sagt at jeg venter en gutt i midten av januar!♥♥ Hun sa at det enda var veldig usikkert for det var så vanskelig å se, men hun kunne se en liten antydning til at det skulle bli gutt og jeg følte selv at jeg så det samme. Hun fortalte også at vi ikke skulle gå helt ut i fra det enda ettersom begge kjønnene på dette stadiet kan se veldig like ut. Så vi får se igjen om 5 uker. Da skal jeg nemlig på den ordinære ultralyden, hvor det skal være mye enklere å se ...

Det antikke teateret i Side

14.07.2015, 22:24
I løpet av oppholdet vårs i Tyrkia bestemte jeg og søsteren min oss for å gjøre litt sight-seeing. For meg blir ikke oppholdet komplett uten at jeg opplever litt av kulturen eller historien til det stedet jeg reiser til. Vi søkte litt på nett og fant ut at "Det antikke teateret" i gamlebyen var et av stedene vi burde oppsøke. Vi bodde ikke lengre enn 10 minutt med taxi fra gamlebyen så en dag bestemte vi oss for å ta turen bort for å se. Det koset 15 tyrkiske lire å komme inn, som vil si 45 n...

"Gender Revealing Party" Inspirasjon

13.07.2015, 15:07
Noe som har begynt å bli mer og mer populært i USA for tiden er noe som de kaller for "Gender Revealing Party", eller oversatt til norsk: "Kjønnavslørings selskap". Jeg så det faktisk først nå nettopp på tv-programmet: "Teen Mom OG" på MTV. Det er rett og slett et selskap der hvor man avslører hva kjønnet til babyen er. Kanskje ikke så vanlig i Norge enda, men bare tenk på hvor nytt det egentlig er å ferie babyshower? Jeg vurderer å ha et slikt selskap selv hvor vi kan samle våre nærmeste ven...

Vel hjemme

12.07.2015, 23:53
Hei dere! Som dere ser ut i fra overskriften så er jeg kommet trygt tilbake til Norge etter reisen til Tyrkia. Kom hjem på fredags kveld, og har egentlig bare slappet av siden det. Var godt å komme hjem til min kjære, savnet han en del der nede selv om det var sinnsykt godt med en ferie! Noe jeg ikke har skrevet om på bloggen er at jeg og han faktisk skal reise på cruise til Kiel nestkommende mandag! Det blir veldig kjekt med en kjærestetur <3 Det er bare et to-dagers cruise, men vi skal o...

Update

06.07.2015, 11:22
Det var ikke så bra nett på hotell som vi opprinnelig trodde. Klarer for eksempel kun legge ut snaps men ikke åpne dem jeg har mottatt. Maccen vil ikke åpne en eneste nettside så jeg har egentlig gitt opp blogging her nede. For øyeblikket sitter jeg og serine på den private stranda som hører til hotellet. Her var det mye bedre nett enn på hotellet, så tenkte bare å komme med en liten oppdatering :-) været er helt fantastisk, vi har ikke sett en eneste sky på himmelen! Hotellet er helt ok, mat...

Klar for avreise!

03.07.2015, 13:45
Nå er jeg så og si ferdig med pakkinga, og om ikke så mange flere timer setter vi kursen mot flyplassen! Har vært ganske kvalm i dag, så får håpe at jeg ikke spyr noe i løpet av reisen, haha.. Uansett, så gleder jeg meg helt sykt! Skal bli godt å komme seg litt bort. Flyet vårs går rundt 20.30 og vi skal være fremme der nede 01.30. Er veldig usikker på om jeg skal ta med meg maccen for å kunne blogge skikkelig der nede, derfor lurer jeg på om dere virkelig har lyst at jeg skal gjøre det? Har...

Følg oss på snapchat i Tyrkia!

01.07.2015, 19:04
Om dere har lyst til å følge meg og Serine under turen i Tyrkia kan dere adde oss på snapchat! Vi kommer mest sannsynlig til å legge ut en del morsomme snapper i løpet av oppholdet vårs. Min snapchat bruker er: annelinstan, og Serine sin er serista ♥