• juli 2015

Se hvor stor hun har blitt!

30.07.2015, 19:34
    La plutselig merke til at jeg ikke hadde skrevet noe mer om kattungen som vi tok inn for rundt om en mned siden, s tenkte lage et lite innlegg om henne n! Kattungen har n ftt navnet Lucy og har kommet seg s masse siden sist. Hun har n en normal vekt, spiser bra og leker akkurat like masse som en normal kattunge ville gjort! Hun blir mer selvsikker for hver dag som gr og trr n endelig leke med oss i nrheten, noe som aldri hadde skjedd i begynnelsen. Det er n denne siste uken ...

Gravid oppdatering - uke 16

30.07.2015, 14:32
    ♥ P vei: 15 + 3 ♥ Trimester: 2. trimester. ♥ Termin: 21. januar 2016. ♥ Neste kontroll: Ultralyd i august. ♥ Kjnn: Vet ikke helt sikkert enda. ♥ Navn: Har bestemt oss for guttenavn men er enda usikre p jentenavn ♥ Utlmodig: Var mer utlmodig i begynnelsen, n har jeg vell egentlig vendt meg mer til tanken og prver bare nyte tiden som gravid :-) ♥ innkjp: Veldig lite. Vi vil ikke kjpe s masse fr vi er sikre p hvilket kjnn det...

Lately on snapchat

29.07.2015, 19:59
    Jeg fler selv at jeg er ganske aktiv p snapchat egentlig.. (eller kanskje ikke)... men da jeg skulle lage en kollasj til dette innlegget fant jeg ikke mer enn seks bilder lagret p kamerarullen og som faller inn under kategorien "lately". Ble derfor ikke s mange bilder til dere, men har dere lyst flge meg er det bare legge meg til p "annelinstan". Akkurat n sitter jeg barnevakt for to av mine kjre sskenbarn ♥ I dag har jeg vrt ute mesteparten av dagen og ftt unnagjort en ...

New shoes

28.07.2015, 19:47
    N var det mildt sagt p tide at jeg fikk meg noen nye hverdagssko. Jeg kdder serrist ikke nr jeg sier at jeg kun kjper et par hverdagsko i ret! Dette er noe jeg definitivt m bli flinkere til. Er ganske viktig med gode sko, og ikke minst nr jeg snart skal begynne som frisrlrling. Gikk derfor til innkjp av disse Reebok skoene da jeg var i Oslo. Har hrt veldig mye bra om dem og de skal visstnok vre veldig gode! Blir spennende se om de lever opp til forventningene :-) Hper dere a...

Svar p sprsmlsrunden!

28.07.2015, 14:54
    Hva gleder du deg mest til nr babyen er fdt? - h, er s mye jeg gleder meg til! Det frste jeg gleder meg til er endelig f holde den lille etter ha bret p ham/henne i s mange mneder ♥ S gleder jeg meg til se hvordan han/hun ser ut! Dette gr jeg rundt og lurer p hele tiden, og jeg og Kai funderer begge ofte p hvem av oss babyen kommer til ligne mest p. Jeg gleder meg ogs til bli mor, oppdra barnet sammen med Kai og p ordentlig starte en liten familie ♥ De...

En morsom strandtur

27.07.2015, 16:13
    Det som skulle blitt en avslappende strandtur ble i dag til det tvert motsatte.. Moren min ringte meg i dag tidlig og spurte om jeg ville vre med lufte hundene p stranda, noe jeg syntes hrtes ut som en god id. Hun passer p hunden til ssteren min denne uken, og en strandtur har jo bde vi og hundene godt av. Men, hunden til ssteren min har lpetid n, og ettersom hunden min Bentley er en hannhund, slo selvflgelig innstinktene hans ut til det fulleste. Det ble en hel del lpi...

The Color Magic experience

25.07.2015, 16:23
    ♥ The Show Lounge: Det var to forskjellige musikalske show p cruiset, et p vei til Kiel og et tilbake til Oslo. Jeg ble faktisk overrasket over hvor dyktige alle opptrederne var. Alle hadde lang erfaring innen sang og teater og det viste de tydelig p scenen. Showene var godt gjennomfrte nr det kom til bde musikk, sang, dans og kostymer, og underholdene for bde barn og voksne. Vi bestemte oss for se p begge showene, og det var like gy begge gangene! Selv om det var de ...

Hjemme fra Cruise!

24.07.2015, 20:23
    Hei alle sammen! Som dere kan se ut i fra overskriften er jeg n hjemme etter et par dager p cruise. Vi kom hjem i natt og har hatt en sinnsykt bra tur! Det var masse kjekt finne p p bten og vi hadde s og si fullt program fra vi gikk p til vi gikk av. Tenkte lage et mer innholdsrikt innlegg om hva vi har gjort p bten senere! Ellers har jeg for det meste bare ligget p sofaen i dag. Har ftt litt hodeverk etter at vi kom hjem, s skal nok bare prve slappe av resten av dagen. Ti...

Sprsmlsrunde

22.07.2015, 16:00
    N som jeg er p ferie tenkte jeg at det kanskje kunne vrt gy kjre i gang en sprsmlsrunde her p bloggen. Da kan dere f god tid til tenke ut hva dere lurer p s skal jeg svare etter at jeg har komt hjem :-) Er det noe du lurer p? :-)

Serie anbefaling - Devious Maids

21.07.2015, 16:00
    //Forhndsskrevet innlegg// Denne serien kom jeg frst over da den ble sendt p tv-kanalen fem. Serien handler kort fortalt om 5 latinamerikanske kvinner, som jobber som vaskekoner i Beverly Hills. Da venninnen deres blir drept, prver de finne ut hvem som str bak mordet. Serien er veldig spennende, jeg liker godt karakterene og plottet er bra. Kai liker ogs serien veldig godt, s dette er en serie dere kan se sammen med kjrestene deres! Jeg har sett de to frste sesongene, men tro...

Klar for kjrestetur!

20.07.2015, 13:13
    Wihuu! I dag reiser vi! Vi skal frst overnatte en natt i Oslo fr vi resier avgrde p cruiset til Kiel. Jeg kommer ikke til blogge mens jeg er p tur, men vurderer kanskje ha noen forhndslagde innlegg klar som blir publiserte over de neste dagene. Ja, blir nok snn. Skal uansett ha med meg kamera og ta masse bilder som jeg skal legge ut p bloggen nr jeg kommer hjem :-) Det skal visstnok vre masse gy finne p p cruiset, s tror nok dette kommer til bli en kjempe kjekk tur! Jeg...

10 ting jeg setter pris p

19.07.2015, 21:52
    1. Venner og familie. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg alltid kan stole p at familien og vennene mine er der for meg om jeg har det vanskelig. De kommer alltid med gode rd og bryr seg genuint om meg. Kjresten min klarer lese meg som en pen bok, og han vet nesten fr meg selv om det er noe galt. Han har helt siden vi ble sammen ftt meg til snakke om problemene mine i stedet for g og holde dem inne, som alltid fr meg til fle meg bedre. Fler meg aldri tryggere enn nr jeg er...

Turen til Tyrkia

18.07.2015, 19:05
    Da tenkte jeg at jeg endelig skulle skrive litt om oppholdet vrt i Tyrkia! Har jo skrevet om amfiteateret fra fr, men tenkte prve samle resten i et og samme innlegg n. Jeg reiste sammen med ssteren min Serine, og vi bodde p et hotell kalt "Park Side Hotel" lokalisert i byen Side. Hotellet var helt ok, men kke noe mer enn det. Ville nok ikke valgt det samme hotellet om jeg noen gang skulle reist ned dit igjen, men for prisen turen kostet s var det egentlig ganske greit. Ellers var ...

Organization...

17.07.2015, 00:07
    N er maccen min totalt fullstappet! Noe som betyr at jeg m g gjennom bildene mine slette en hel del, haha. Det fr uansett st p morgendagens gjreliste. N str senga for tur for denne trtte frkna her! Har brukt s og si hele kvelden p og gjre litt om p bloggdesignet. Krever en del tid nr en ikke har noen som helst opplring i html og css uten om det en har lrt selv. Er ikke alt jeg fr til, men jeg klarer heldigvis gjre smendringer som skrifttyper og lignende. Dere ser vell...

Gutt eller jente? IT`S A....

16.07.2015, 19:06
    Forelpig s har jordmor sagt at jeg venter en gutt i midten av januar!♥♥ Hun sa at det enda var veldig usikkert for det var s vanskelig se, men hun kunne se en liten antydning til at det skulle bli gutt og jeg flte selv at jeg s det samme. Hun fortalte ogs at vi ikke skulle g helt ut i fra det enda ettersom begge kjnnene p dette stadiet kan se veldig like ut. S vi fr se igjen om 5 uker. Da skal jeg nemlig p den ordinre ultralyden, hvor det skal vre mye enklere se ...

Det antikke teateret i Side

14.07.2015, 22:24
    I lpet av oppholdet vrs i Tyrkia bestemte jeg og ssteren min oss for gjre litt sight-seeing. For meg blir ikke oppholdet komplett uten at jeg opplever litt av kulturen eller historien til det stedet jeg reiser til. Vi skte litt p nett og fant ut at "Det antikke teateret" i gamlebyen var et av stedene vi burde oppske. Vi bodde ikke lengre enn 10 minutt med taxi fra gamlebyen s en dag bestemte vi oss for ta turen bort for se. Det koset 15 tyrkiske lire komme inn, som vil si 45 n...

"Gender Revealing Party" Inspirasjon

13.07.2015, 15:07
    Noe som har begynt bli mer og mer populrt i USA for tiden er noe som de kaller for "Gender Revealing Party", eller oversatt til norsk: "Kjnnavslrings selskap". Jeg s det faktisk frst n nettopp p tv-programmet: "Teen Mom OG" p MTV. Det er rett og slett et selskap der hvor man avslrer hva kjnnet til babyen er. Kanskje ikke s vanlig i Norge enda, men bare tenk p hvor nytt det egentlig er ferie babyshower? Jeg vurderer ha et slikt selskap selv hvor vi kan samle vre nrmeste ven...

Vel hjemme

12.07.2015, 23:53
    Hei dere! Som dere ser ut i fra overskriften s er jeg kommet trygt tilbake til Norge etter reisen til Tyrkia. Kom hjem p fredags kveld, og har egentlig bare slappet av siden det. Var godt komme hjem til min kjre, savnet han en del der nede selv om det var sinnsykt godt med en ferie! Noe jeg ikke har skrevet om p bloggen er at jeg og han faktisk skal reise p cruise til Kiel nestkommende mandag! Det blir veldig kjekt med en kjrestetur <3 Det er bare et to-dagers cruise, men vi skal o...

Update

06.07.2015, 11:22
    Det var ikke s bra nett p hotell som vi opprinnelig trodde. Klarer for eksempel kun legge ut snaps men ikke pne dem jeg har mottatt. Maccen vil ikke pne en eneste nettside s jeg har egentlig gitt opp blogging her nede. For yeblikket sitter jeg og serine p den private stranda som hrer til hotellet. Her var det mye bedre nett enn p hotellet, s tenkte bare komme med en liten oppdatering :-) vret er helt fantastisk, vi har ikke sett en eneste sky p himmelen! Hotellet er helt ok, mat...

Klar for avreise!

03.07.2015, 13:45
    N er jeg s og si ferdig med pakkinga, og om ikke s mange flere timer setter vi kursen mot flyplassen! Har vrt ganske kvalm i dag, s fr hpe at jeg ikke spyr noe i lpet av reisen, haha.. Uansett, s gleder jeg meg helt sykt! Skal bli godt komme seg litt bort. Flyet vrs gr rundt 20.30 og vi skal vre fremme der nede 01.30. Er veldig usikker p om jeg skal ta med meg maccen for kunne blogge skikkelig der nede, derfor lurer jeg p om dere virkelig har lyst at jeg skal gjre det? Har...

Flg oss p snapchat i Tyrkia!

01.07.2015, 19:04
    Om dere har lyst til flge meg og Serine under turen i Tyrkia kan dere adde oss p snapchat! Vi kommer mest sannsynlig til legge ut en del morsomme snapper i lpet av oppholdet vrs. Min snapchat bruker er: annelinstan, og Serine sin er serista ♥